قهوه گانودرما برای پارکینسون/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

درمان بیماری پارکینسون

بیماری پارکینسون چیست؟ لرزش در هنگام استراحت که به ویژه در سنین بالا و کهولت سن رخ می دهد. البته احتمال بروز عوارض در جوانان وجود دارد. بیماری پارکینسون در همه جای دنیا یکسان است و عامل آن محیط نیست. این وضعیت به دلیل از بین رفتن سلولی به نام دوپامین که یک انتقال دهنده عصبی است و تجمع آلفا سینوکلئین رخ می دهد.به تدریج باعث سفتی عضلات و کندی حرکت می شود. علت اصلی این بیماری هنوز مشخص نشده است، اما ژنتیک یکی از عوامل موثر است. البته عواملی مانند سن، سابقه خانوادگی، جهش ژنتیکی، قرار گرفتن در معرض سموم و… ممکن است در شکل گیری بیماری موثر باشند. البته اختلالات عصبی نیز می تواند منجر به عوارض شود. از علائم این بیماری می توان به لرزش دست و پا در حالت استراحت، حرکات آهسته، خشکی دست و پا و از دست دادن تعادل اشاره کرد. این بیماری ابتدا در یک قسمت از بدن است و نیازی به درمان ندارد، اما با پیشرفت بیماری، لرز در بدن افزایش می‌یابد و نیاز به ترمیم آسیب است

وجود دو علامت از چهار علامت و وجود درگیری بیشتر در یک طرف بدن، گواه بیماری پارکینسون است. بیماری پارکینسون از یک طرف بدن شروع می شود و به مرور زمان به سمت دیگر بدن سرایت می کند.

 

 

 

 

قهوه گانودرما برای پارکینسون

گانودرما به عنوان یک گیاه معجزه گر در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها موثر است. قارچ گانودرما به قدری سخت و غیرقابل استفاده است که این شرکت از آن محصولی ساخته و چون جذب بسیار کمی برای مصرف کنندگان می کند با قهوه ترکیب می شود تا به راحتی بتوان آن را با قهوه معرفی و مصرف کرد.که در چهار نوع هات چاکلت، سوپریم، موکا و لاته به بازار عرضه می شدند. بیماری پارکینسون یکی از بیماری هایی است که گانودرما در پیشگیری و درمان آن موثر است. زیرا قهوه گانودرما برای بیماری پارکینسون از تخریب سلول های عصبی جلوگیری می کند و با تقویت سیستم ایمنی بدن که خاصیت اصلی گانودرما است در درمان بیماری پارکینسون موثر است. مصرف روزانه یک فنجان قهوه گانودرما از بروز بیماری پارکینسون در انسان جلوگیری می کند.

 

 

parkinson
parkinson

 

 

علت بوجود آمدن بیماری پارکینسون

در مغز بخشی به نام عقده قاعده ای وجود دارد که حرکات بدن را تنظیم می کند. در این قسمت سلول ها به دو ماده دوپامین و استیل کولین نیاز دارند. این دو ماده نقش عمده ای در انتقال تکانه های عصبی دارند. هنگامی که فردی به بیماری پارکینسون مبتلا می شود، سلول های تولید کننده دوپامین از بین می روند. این مشکل باعث عدم تعادل بین این دو انتقال دهنده عصبی می شود. هنوز کسی نمی داند که چرا سلول ها دوپامین تولید نمی کنند. البته در سال های اخیر با تحقیقاتی که انجام شده است. عواملی مانند عوامل محیطی، عادات غذایی و حتی ژن ها در ایجاد این بیماری بی تاثیر تلقی نشده اند.

 

 

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

 

درمان بیماری پارکینسون با گانودرما

قارچ گانودرما یا مکمل جاودانگی که امروزه مورد توجه اکثر کشورهای آسیایی و حتی ایران است. حاوی ترکیبات ارزشمندی است که برای اهداف مختلف استفاده می شود. بر اساس آخرین تحقیقات روی این نوع قارچ، قدرت درمانی و پیشگیری کننده گانودرما برای بیش از 30 بیماری از جمله بیماری پارکینسون تایید شده است. همانطور که گفته شد، بیماری پارکینسون یک بیماری شایع تخریب سلولی است.اگر پیشرفت کند، اغلب منجر به اضطراب، یبوست، افسردگی و زوال عقل می شود. اگرچه داروهای زیادی برای این بیماری وجود دارد، اما ممکن است برای مدت طولانی اثر خود را از دست بدهند و عوارض جانبی دیگری نیز داشته باشند. برای رفع این مشکل به دارویی برای درمان بیماری پارکینسون نیاز داریم که به طور کامل از تخریب سلول های دوپامینرژیک در بدن جلوگیری کرده و این بیماری را به طور کامل متوقف کند.

 

 

parkinson1
parkinson1

 

 

گیاه گانودرما بیش از 1000 سال است که در طب سنتی چین برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود. طبق مطالعات انجام شده بر روی قارچ گانودرما لوسیدوم. این نشان می دهد که گانودرما اثرات دارویی گسترده ای دارد و سیستم ایمنی بدن را متعادل می کند. این نوع قارچ التهاب را از بین می برد و تولید انرژی میتوکندری را افزایش می دهد. به این ترتیب رادیکال های آزاد را در بدن از بین می برید. مصرف عصاره قارچ گانودرما بعد از ایسکمی مغزی از تخریب نورون های مغز جلوگیری می کند

 

 

سایر علائم بیماری پارکینسون

همانطور که گفته شد، بیماری پارکینسون یک اختلال مغزی پیشرونده است. علائم بیماری پارکینسون با گذشت زمان بدتر می شود. فرد مبتلا به پارکینسون ممکن است در طول دوره بیماری علائم مختلفی را تجربه کند، اما این علائم شایع نیستند و حتی ممکن است علت این علائم چیز دیگری باشد. در صورت مشاهده هرگونه تغییر در خود، لازم است با یک متخصص مشورت کنید.

 

 

قهوه گانودرما برای پارکینسون

 

 

این علائم عبارتند از:

 

 

مسائل مربوط به تعادل
سرگیجه یا غش هنگام ایستادن
خم شدن به جلو یا عقب باعث زمین خوردن بیمار می شود
مشکلات پوستی مانند شوره سر
مشکلات ادرار و مدفوع
حالت اسکوات با سر خم به جلو و شانه ها آویزان به پایین
مشکلات حافظه
تکان دادن سر
مشکلات ادرار و مدفوع
بزاق از دهان خارج می شود
فرسودگی
مشکل در جویدن و بلعیدن
مشکلات نعوظ یا ارگاسم
سرگیجه یا غش هنگام ایستادن
زوال عقل یا مشکلات تفکر و تفکر منطقی
ترس و اضطراب
گیجی
مشکلات نعوظ یا ارگاسم
از دست دادن بویایی
تعرق مفرط

 

 

غذاهای مفید در درمان بیماری پارکینسون

به بیمار توصیه می شود از گانودرما (به شکل چای یا دم کرده گانودرما) از ویتامین های گروه B مانند E، C، B1، B2، B6، B12 و مواد معدنی مانند کلسیم و منگنز و استفاده همزمان از سلنیوم و روی استفاده کند. درمان بیماری پارکینسون، زیرا آنها به درمان بیماری پارکینسون کمک می کنند. بنابراین بهتر است بیمار از میوه ها و سبزیجات پر فیبر، حبوبات مانند نخود و لوبیا، غلات مانند جوانه گندم، جو، ماهی، مرغ و لبنیات با فواید آن مانند آویشن، زیره و زیره استفاده کند. ذکر شده در برنامه غذای روزانه خود را قرار دهید. علاوه بر این، خوردن گوشت قرمز بدون چربی در مقادیر کم برای افراد مبتلا به پارکینسون مفید است و افراد مبتلا به پارکینسون باید حداقل 6 لیوان آب در روز بنوشند.

 

 

ghahve
ghahve

 

گانودرما و پارکینسون

تاثیر گانودرما بر بیماری پارکینسون تقویت سیستم ایمنی بدن است که به تعادل بدن در موقعیت های استرس زا مانند تصادفات، بی خوابی، قرار گرفتن در معرض مواد سمی، عفونت ها و غیره کمک می کند. گانودرما همچنین می تواند حافظه افراد و عملکرد کلی مغز را بهبود بخشد.

 

چه مقدار گانودرما در روز مصرف کنیم؟

بسیاری از محصولات گانودرما به صورت کپسول، قهوه گانودرما و … وجود دارد که برای دستیابی به تاثیر گانودرما در بیماری پارکینسون، مصرف روزانه بین 1 تا 3 گرم از این قارچ ضروری است. اگرچه اثبات این ادعا مبنی بر تأثیر گانودرما بر بیماری پارکینسون نیاز به تحقیقات بالینی بیشتری دارد، اما اثرات مثبت آن تا حدودی مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

و در آخر متنی کوتاه و مرتبط از سایت سی سلامتی برای شما آورده ایم:

نقش گانودرما بر بیماری پارکینسون
فرضیه تاثیر گانودرما بر بیماری پارکینسون در پژوهش های مختلفی مورد آزمایش قرار گرفته است. مهمترین تاثیر دارویی قارچ گانودرما بر سلامتی تقویت سیستم ایمنی بدن است و می تواند نقش پیشگیرانه برای بسیاری از بیماری ها داشته باشد.

پارکینسون چیست؟
بیماری پارکینسون، با مبتلا کردن مغز سبب می شود که سلول های جسم سیاه، ترشح دوپامین را متوقف کنند. به این ترتیب مغز به درستی نمی تواند پیام های در مورد نحوه و زمان حرکت را به بدن مخابره کند و کنترل عضلات از دست می رود.

تاثیرات قارچ گانودرما بر بیماریها
تاثیر گانودرما بر بیماری پارکینسون و دیگر بیماری ها با کمک به کاهش التهابات و رفع عوارض ناشی از استرس های روزمره است. در گذشته از این قارچ به نام اکسیر جوانی یاد می کرده اند و تاثیرات قارچ گانودرما بر درمان برخی از بیماری ها اثبات شده است.

درمان پارکینسون با قارچ گانودرما
تاثیر گانودرما بر بیماری پارکینسون با تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به برقراری تعادل بدن در شرایط استرس مانند حوادث، بی خوابی ،قرار گرفتن در برابر مواد سمی، عفونت و …است. قارچ گانودرما می تواند حافظه افراد و عملکرد کلی مغز را نیز بهبود ببخشد.

 

 

 

قهوه گانودرما برای پارکینسون





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: